Zadzwoń do nas: 604908049 - Mail kontakt@sensomedia.pl

Remarketing.

Sprzedawaj efektywniej

/ Usługi / Remarketing

Czym jest remarketing?

Remarketing pozwala docierać do osób, które odwiedziły już Państwa witrynę, gdy przeglądają inne witryny w sieci reklamowej Google. W ten sposób można na przykład wyświetlać reklamy potencjalnym klientom, którzy byli już na Państwa witrynie, ale nie dokonali żadnej konwersji (zakupu, rejestracji, subskrypcji, zapytania ofertowego itd.). Można nawet kierować do nich specjalne komunikaty i oferty zachęcające do powrotu do Państwa witryny i zrobienia w niej zakupów czy dokonania innego rodzaju konwersji. Jest to niezwykle efektywne narzędzie zwiększające konwersję.

Jak działa remarketing?

Proces remarketingowy przedstawia się następująco:

Zbieranie informacji o użytkowniku

Zbieramy informacje o każdym użytkowniku odwiedzającym Państwa stronę. Dzięki temu wiemy na jakiej stronie potencjalny klient zaczął, jakie podstrony przeglądał i na jakiej stronie opuścił serwis. Do celów remarketingowych wybieramy takich użytkowników którzy byli na stronie ale nie dokonali żadnej konwersji.

Tworzenie komunikatu remarketingowego

Dzięki listom remarketingowym stworzonym podczas procesu zbierania informacji możemy stworzyć komunikaty reklamowe dedykowane dla danego użytkownika.

Wysłanie komunikatu remarketingowego

Po stworzeniu komunikatów w postaci reklam graficznych rozpoczynamy kampanię reklamową w sieci czyli na innych stronach internetowych. Użytkownicy którzy byli na Państwa stroni i nie dokonali konwersji teraz widzą reklamy Państwa firmy przeglądając inne strony w Internecie.

Monitoring i optymalizacja kampanii

Po wykonaniu powyższych działań zaczynamy monitorować proces i efekty. W czasie trwania kampanii na bieżąco optymalizujemy proces tak aby najbardziej efektywnie przynosił pożądane efekty.

Korzyści z remarketingu

  • Reklama skierowana do użytkowników już zainteresowanych ofertą firmy
  • Możliwość przygotowania komunikatu dobranego do oczekiwań konkretnego użytkownika
  • Wzrost świadomości marki
  • Wrażenie ogromnego budżetu marketingowego
  • Znaczne zwiększenie szans na osiągnięcie określonego celu

Jak to robimy?

Po ustaleniu celów kampanii remarketingowej oraz budżetu reklamowego wystawiamy fakturę pro forma
z wyliczeniem kosztów kampanii Google AdWords. Kolejnym etapem jest stworzenie i optymalizacja kampanii remarketingowej. Następnie co miesiąc przez cały okres prowadzenia kampanii klient otrzymuje raport z efektów naszej pracy.

Ile to kosztuje?

W przypadku reklam remarketingowych opłata pobierana jest w momencie kiedy użytkownik kliknie w naszą reklamę i wejdzie na stronę klienta lub za każde tysiąc wyświetleń reklamy.

Budżet jaki klient przeznacza na kampanie zależy w zupełności od niego. My służymy fachową radą jaka kwota będzie najbardziej efektywna w osiągnięciu założonych celów.

Wyślij zapytanie

Back to Top