Zadzwoń do nas: 604908049 - Mail kontakt@sensomedia.pl

Linki Sponsorowane.

Efektywnie dotrzyj do klientów

/ Usługi / Linki Sponsorowane

Czym są linki sponsorowane?

Linki sponsorowane to nic innego jak reklamy tekstowe Google AdWords.

Jedną z największych zalet linków sponsorowanych jest możliwość precyzyjnego kierowania reklam do użytkowników na podstawie ich zainteresowań, a także wielu innych czynników, takich jak lokalizacja, język i grupa demograficzna. Dzięki temu użytkownik widzi bardzo trafne reklamy, które z większym prawdopodobieństwem kliknie. A ponieważ reklamy w wyszukiwarkach wyświetlają się tylko w odpowiedzi na zapytania wprowadzane przez użytkownika, jest bardziej prawdopodobne, że użytkownik właśnie rozważa zakup lub poszukuje dostawcy określonych usług.
Umieszczenie produktu lub usługi w trafnych wyszukiwaniach przeprowadzanych przez użytkowników sprawia że klienci mogą zwrócić na nie uwagę w kluczowym momencie cyklu zakupów – kiedy ich aktywnie poszukują.

Linki sponsorowane mogą pojawiać się na stronach wyników wyszukiwania lub w sieci reklamowej AdWords czyli na stronach internetowych partnerów AdWords.
linki sponsorowane

Dzięki linkom sponsorowanym można docierać z ofertą do klientów, gdy są nią zainteresowani.

Korzyści z linków sponsorowanych

  • Efektywne dotarcie do osób zainteresowanych Państwa ofertą
  • Wpływ na to komu i gdzie wyświetlają się reklamy
  • Natychmiastowa publikacja reklam
  • Pełny wpływ na treść przekazu reklamowego
  • Opłata wyłącznie za efekt (kliknięcie zainteresowanego użytkownika)

Jak to robimy?

Po ustaleniu celów klienta oraz budżetu reklamowego wystawiamy fakturę pro forma
z wyliczeniem kosztów kampanii Google AdWords. Natychmiast po wpłynięciu środków na nasze konto wysyłamy do klienta zestawienie proponowanych słów kluczowych, na które będzie się wyświetlała reklama. Po dobraniu słów i wyrażeń tworzymy treści linków sponsorowanych – tak, by koszt za kliknięcie był jak najniższy. Po zatwierdzeniu treści reklam przez klienta ruszamy z kampanią. Następnie co miesiąc przez cały okres prowadzenia kampanii klient otrzymuje raport z efektów naszej pracy.

Ile to kosztuje?

W przypadku linków sponsorowanych opłata pobierana jest w momencie kiedy użytkownik szukający danego hasła kliknie w naszą reklamę i wejdzie na stronę klienta. Koszt takiego kliknięcia zależy od wielu czynników jednym z naszych zadań jest maksymalna optymalizacja kosztu kliknięcia.

Budżet jaki klient przeznacza na kampanie linków sponsorowanych zależy w zupełności od niego. My służymy fachową radą jaka kwota będzie najbardziej efektywna w osiągnięciu założonych celów.

Wyślij zapytanie

Back to Top